Ne diyeyim bilmiyorum ki... Dili aşırı derecede şive içeren, ne demek istediğini anlamak için bir cümleyi iki ya da daha fazla okuduğum bir kitaptı ve daha fazla dayanamadım, üzgünüm :(
Kitabi okumadan önce kitap hakkındaki yorumları okuduğum için bir önyargıyla başlamıştım kitaba. Ama okudukça Aylin'in başarıları, yardımseverliği, cesareti, hayatı ve hayata dair her şeyi sevmesi çok hoşuma gitti. Ama evlilikler konusunda başarısız olmasına da çok üzüldüm. Aylin'i yargıladığım, Aylin'e sinirlendiğim ve Aylin'in hoşuma gitmeyen pek çok davranışı oldu. Ama ... Tabiki bir ama mutlaka olmalı. Ama Aylin'e hak verdiğim, onu desteklediğim ve "İyiki böyle yaptın kız Aylin :)" dediğim çok yer de oldu
Kitabın dili, akıcılığı, konular arasındaki geçişler çok güzeldi. Kitabı severek neredeyse bir çırpıda okudum diyebilirim. Ben Aylin'i çok sevdim. Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim