Ayşe

Ayşe
@Oldayse
Oysaki ben her zaman her yerde yalnızımdır.
Reklam
Hem çok zor, hem çok kolay Vazgeçmeyi öğrendiğin yaşların başlangıçları
Sayfa 35·Kitabı okudu
Ruhum yara almadan bu şehirden gitmeliyim
Her şeyden bıktım ve her şeyin her şeyliğinden de bıktım