Ömer Hayyam

Ömer Hayyam
@Omer111
Aşkın yararlı bir acı olduğunu çok işittim, çok okudum.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşık olmuştum, kendimi yüreğimin ölçüsüz ölçüsüne bırakacaktım, saatime baktım.
Edebiyat
Bir yolculuk vardı, hep vardı, her şey bir yolculuktu.
Edebiyat
Sonuçları düşünürsen özgür olamazsın. Özgürlük tarihi ve ahlâkî unutmaktır. Hiç Nietzsche okudun mu?
Felsefe
"Amerikan emperyalizmiyle uğraşacaklarına, inşaatlardaki adaletsizlikleri ve hileleri yazsalar aslında daha iyi olur" dedi.
Düşünce