Hiç kimse

Hiç kimse
@Onemorechapter
Çünkü kitap daha iyiydi insanlardan. İçine girmek ve hiç çıkmamak istedim...
"Her seçim kısıtlıdır, hayat böyle."
Sayfa 22 - Artemis·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocukken sevdiğini sonsuza dek seversin.
Sayfa 399 - Pegasus·Kitabı okudu
Sadece insanız hepimiz ve insanlar bazen aptalca şeyler yapar.
Sayfa 306 - Pegasus·Kitabı okudu
Gidenler umursamaz çünkü hikayeleri bitmiştir.
Sayfa 297 - Yabancı·Kitabı okudu
Hayattaki en önemli şeyler genellikle en sıkıcı olanlardır.
Sayfa 93 - Yabancı·Kitabı okudu