Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İyi mi yoksa kötü mü yorum yapmalı? Sanırım bizler için bir kitabı güzel yapan bize hissettirdiği duyguları olmalı. Bir yerden kalbimizin o ince teline dokundu mu tamam diyoruz ne de güzel bir kitap. Benim için de öyle bir kitaptı Doğu’nun Limanları. Kafama oturmayan bir çok noktası oldu. Kafamda ‘neden’ soruları döndü durdu. Ama bazı sözler, bazı durumlar öyle dokundu ki yüreğime etkilenmeden de edemedim. Sonuç olarak kitap için ne harika bir kitaptı diyebiliyorum ne de vasat. Benim gibi kendisinden birkaç parça duygu kırıntısı bulanların etkileneciğini düşünüyorum. Kafamdaki en net şey ise, sürekli kendime hatırlattığım ve bu kitapla birlikte bir kez daha beynime kazıdığım söz: Hayat yaptığımız planlardan fazlasıdır bunu unutmamak gerek..