Biliyorum sizi. Akşamları elinizde poşetlerle dönersiniz. Sizi bekleyenler vardır. Rahatsınız. Hem ne kolay rahatlıyorsunuz. İçinizde boşluklar yok. Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen ? Bir ben miyim yalnız?
"Bunları kurtarmanın yolunu biliyorum. Kocaman sinemalar yapmalı. Bir gün
dünyada yaşayanların tümünü sokmalı bunlara. İyi bir film
görsünler. Sokağa hep birden çıksınlar..."