Birimiz için şarkı bitecek,
Fakat her ikimiz de dans etmeyi bırakacağız.
Anlıyor musun?
Anlamıyorsun.
Çünkü beni duymayı bıraktın.
Zaten, ben de konuşmayı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onu ilk gördüğümde
Almış yanına yalnızlığını,
Girmiş kalabalık içine
Kimseye değmeden yürüyordu.
Zamanın ayazında kalmış,
Eski zaman aşığı.
Ait olmadığı bu zamanda
Besbelli üşüyordu.
Sevgili Bilge, bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanamadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.
Özlemek günah değildir.
Özledim, kısa ve öz. Nerede olursan, şu anda, kime güneş gibi gülümsüyorsan, sana iyi baksın. Seni hep sevdim, her zaman da seveceğim. Bu arada, seni özlediğimi de söylemiş miydim? Özledim. Bil istedim.