Bana gelince ; bir ölü gördüğümde, ölümü, bir gidiş anına benzetirim. Ceset ise, üzerimizden çıkardığımız giysileri hatırlatır. İçimizden biri çekip gitmiş, hem de o benzersiz, biricik giysisini yanına alamadan.
''Şu elimi daldırdığım ırmağın dibini nasıl göremiyorsak, önümüzde uzanan saatlerin ardını görebilmemiz de öyle olanaksız, evlat. Nah şu suyun akışını durdurmak nasıl elimizde değilse, bu saatlerin akışını durdurmak da elimizde değil."