Tüm duygularımı kaybettiğimi ya da bu kitabı okuduğumda duygu sandığım şeylerin sahteliklerini anladım güveneceğin kişinin en çok can yakan olması nasıl acı, kime güvenmeli insan kime , anne değilmi içindeki sığındığın liman , baba değil mi gölgesinde rahat hissettiğin , yasa değil mi korunduğunu bilmen için değilmiş. Yalnız geldiğin bu hayat aynada baktığın da güveneceğin tek kişi gördüğün kişi,belki o bile değildir....
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gözyaşları ile bir kitabı bitirmek. Cümleler bile öfkeli, mutsuz,kırgın yorgun bu kitabı anlatmaya... Hayata gözlerini ağlarken açan insanların mutlu olmak düşünceleri kabusa dönmesi acılara dönmesi sonu ne olursa olsun yaşadığı acıları hayatı boyunca taşıyacağı ve okurların da bu acıyı hissedeceği bir kitap..
Beni derin duygulara bırakıp nasıl gidersin oblomov. Sana kızdım, hayran kaldım, ağladım, aşık bile oldum. Hayatın seni sürüklediği yaşama öfke duydum .Bir gün mutlaka herkes senin rüzgarına kapılıcaktır. OBLOMOV
Oblomovİvan Gonçarov · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202149,9bin okunma
Beni çok göz yaşları içinde bırakıp hayatı sorgulamaya insanlardan soğumamı sağlayıp nasıl kahkayla göz yaşı akıtabilirsin kalbimin en derin yarası oldun küçük Efraz ve Aden .
KefenŞehnaz Haşimoğlu · Dokuz Yayınları · 20201,318 okunma
Kadın olmak zordur Bir kez daha yıkıldım bir kez daha ağlarken kizarken kitapla kavga ederken buldum kendimi bir kez daha öfkem arttı. Kadın sabırlıdır kadın susar ama sessiz çığlığı korkutucudur.