Bir kız çocuğunun büyümesi ne zaman biter acaba? İlk adet gördüğünde mi,18 yaşını doldurunca mı,evlenince mi,saçına ilk ak düşünce mi?
Bence hiçbiri değil. Bir kız çocuğu büyümez, kaç yaşına gelirse gelsin asla büyümüş gibi hissetmez kendini.Son nefesini içi arzularla, heyecanlarla dolu bir kız olarak verir. Ama değişim yaşar. Hayat o kızı sürekli değiştirir ve bu değişimlerin hiç şaşmayan bir aktörü vardır: Bir erkek.
Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar karşına çıkacak, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki ise aydınlıktı. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, her kesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!