Neymiş bu Şair Evlenmesi dedim. Hiçbir şey değilmiş. Ülkemizin edebiyata geç girdiğini ve çok amatörce olduğunu bu kitapta daha net görmüş oldum. 7,2/10
Ermiş'i okudum ve artık bende erdim. Ama neye. Halil Cibran felsefe yapıyor. İyi bir felsefe. Yani. Beni aşırı etkilemedi. Çok bir olayını göremedim. Çeşitli konu başlıkları altında bir takım derin düşünceler. 8/10