|s e d a

|s e d a
Sınıf Öğretmeni
Lisans
Sivas
105 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Çünkü zaman, yaşamın kendisidir. Ve yaşamın yeri yürektir."
Sayfa 65·Kitabı okudu
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Eski bir İrlanda çocuk şarkısından
Karanlıkta ışığın parlıyor. Bilmiyorum, nereden geliyor. Çok yakındaymış gibi görünüyor, Oysa o kadar uzak ki. Adını bile bilmiyorum, Ama ne olursan ol; Parla, parla küçük yıldız!
1000Kitap
10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2020 26. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Mart 2020 19:35
Sevgili Necip Fazıl Kısakürek'in okuduğum ilk kitabı.Bir otobiyografik eser. Kendisini bu kitapla tanımam gerektiğini duydum. Merak edip başladım. O kadar duygu dolu ve iman dolu bir hayatı var ki insanı oturup kendi haline düşündürmeye başlıyor. Ki Necip Fazıl bile imanını hiç bir şekilde tam hissedemiyor. Hep bi acizlik, yetememe içinde. Abdülhakim Efendi Hazretleri ile tanışması ve sonrasında ki yaşadıkları gerçekten derinden etkileyici.Ne güzel bir Allah dostluğu onlarınki...Kendini o kadar şeffaf anlatmış ki acısı da sevinci de hayatıma yer etti. Yaşadıklarını, hissettiklerini, pişmanlıklarını, sevinçlerini vs o kadar derinden işlemiş ki anlamak, hissetmek için üç dört kere tekrar okuduğum yerler oldu.Kesinlikle okunmalı ve Necip Fazıl'ı kendi kaleminden tanımalı...
Din
O ve BenNecip Fazıl Kısakürek · Büyük Doğu Yayınları · 202110bin okunma

|s e d a

, bir kitap okudu
10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2020 26. kitabı
Necip Fazıl Kısakürek
9.2/10 · 10bin okunma
"... bilip de câhil, anlayıp da unutkan, görüp de kör, duyup da hissiz kalmanın felâketine düşmeyeyim !.. "
Sayfa 256 - Büyük Doğu yayınları·Kitabı okudu
Din