Gerilim kategorisindeki en yumuşak romanlardan biridir diye düşünüyorum. Bazı kitapların seri kaygısı ile yazıldığını düşünüyorum, ikinci kitabı beklemeye zorlama gibi geldi bana.
Fena değil.
Yıldız başkomiseri sevsem de, Nevzat başkomiseri aradı hep gözlerim. Ahmet Ümit iyi bir yazar fakat bu kitabı tamamen Nevzat okumak için çıktığı ilk gün almıştım. Eğer Nevzat ın hikayesi olmadığını bilseydim bu kadar heveslenmezdim.
Kitapta Nevzat başkomiser ile birkaç saat geçiren Yıldız başkomiserin sonraki klitaplarında olacağı ve Ahmet Ümit in artık Nevzat ı yazmak istemediği kanaatindeyim. Umarım yanılıyorum.