Gerçek biz bilmesek de orada bir yerde duruyor ne tuhaf. Bulmak bir mesele sonra onu anlamak ve kabullenmek bir başka mesele. Rasim Özdenören bir başka kitabında, "Hakikat biz ondan gafil olsak da varlığını sürdürüyor." der. Her şeye şüpheyle bakarak yaşanmaz elbet ama hakikatin görünenden öte olabileceğini de unutmamalı sevgili okur. Var olun.
Bu vahşi coğrafyanın dinginliğinde keskin bir rüzgâr gibi geçiyor kelimeler içimizden, içinizden...
Üstelik Yalnızlıklar, şiir değilse nedir; kimse bilmiyor.
Ben ninemi yalnızlık sanmıştım bir keresinde.
Anlardım ki, insan bir başkasındaki kendini okur; ve okunanlar yalnızlıktır.
Yalnızlık hadi gidelim’dir çoğu kez, hadi n’olursun.
Sevgili dost,kim kazandı? Atom bombasını hiroşima'ya atan mı, Everest'in tepesine ilk varan mı?doksanıncı dakika da maçı alan mı?diriler mi, ölüler mi? efendiler mi, köleler mi? kim kazandı sevgili dost? Herkes kaybetti. ölüm kazandı.