Kitap güzeldi. Ancak büyük ihtimalle benimle ilgili bir sebepten bir süre ilerlemediğini hissettim. Sürekli bir sıkışmışlık hissi içinde devam ettim okumaya. Belki de yazarın anlatmak istediği de buydu. Eğer öyleyse gayet başarılı bir anlatım olmuş. Adeta kendimi ben de karakterlerle birlikte sıkışmış, kör, kaybolmuş hissettim diyebilirim.
Ancak yine de bir kitap öner dediğinizde ilk aklıma gelecek kitap bu olmazdı.