“İnsan tek ömürde,aynı bedende ,birden fazla kişi olarak yaşıyor.Her kayıp ,her acı tecrübe ,her günbtatımı ve gözyaşlarıyla biraz değişiyor.Her kazanım,tatlı deneyim,gündoğumu ve tebessümle değiştiği gibi …İnsan tek kişi olarak doğup,çok kişi olarak ölüyor…”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan görkemli güzelliğini ölene dek bilemiyor.Ne dünyanın,ne kendisinin .Kalbin terazisi ,yitirilmemiş hiç bir şeyin kıymetini hakkıyla ölçemiyor.Oysa bilseniz,ah bilseniz…
Herkesin kendine göre bir “gitme”deyişi ve gene herkesin kendine göre bir gitmeyişi vardır.Ben “git”derken bile “gitme”demeyi becermiştim,o da en nihayet giderken bile aslında kalabilmeyi…