Nesibe

Nesibe
@Ozky
"Sen de gittin gelmeyecek şeylerin dünyasına gömüldün; bir daha dönmen güneşi görmen imkansiz artık."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Kafalarımızı birleştirelim, bu şekilde kâinatla daha güzel alay edeceğiz. Zira dünya alay etmekten başka bir şeye yaramaz."
" Hiç kimse vaktinden önce ölmüş sayılmaz; çünkü sizden kalan zaman da sizden önceki zaman gibi sizin değildir. Ondan da bir şey yitirmiş olmuyorsunuz"
" İnsan her yerde aynı insandır. Ve bir insanın özünde soyluluk olmadı mi, dünyanın tacını giyse yine çıplak kalır."