"İnsan başkasına yük olmadan yaşamalıdır! Benim kimseye yük olduğum yok! Yiyecek bir lokma ekmeğim var. Gerçi yavandır, bazen de bayat. Ama alın teriyle, dürüstçe kazanılmıştır. Elden ne gelir! Doğrusunu söylemek gerekirse pek öyle önemli bir iş yapmadığımı kendim de biliyorum, ama gene de övünürğm işimle: Çalışıyorum, alın teri döküyorum... "