Kitabı çok beğendim kesinlikle diğer okurlara tavsiye ederim. Tek solukta okuduğum kitaplar listesine eklendi Paulo Coelho insanı kendi iç dünyasında sorguya yönlendirecek bir eser ortaya çıkarmış mutlaka okumalısınız.
Hani derler ya adı bile yeter, öyledir işte
Sabahattin Ali kitapları......
Almana yeter,
okumana yeter,
en önemlisi de sevmene yeter ve okunması gereken kitaplar arasında olmalı
Sabahattin Ali
Okuduğum ilk Beyza Alkoç kitabıydı. Beğendim mi? Evet beğendim. İnsanı saran bir anlatım akışı var ve beni sardı bu anlatım akışı kısa sürede bitirdim. Aynı zamanda insana umut etmekten asla vazgeçememek gerektiği gösteriyor. Bazen bakmak yetmez, görmek lazım ve yine bazen okumak yetmez, anlamakta lazım.
Kitabın ön kapağında "Gülüşünde toplamaya kıyamadığım papatyalar var." diyor yazar ne naif bi cümle kalbe dokunurcasına zaten gülüşü güzel kadınlar papatyaları çok sever.