Bi anımı anlatacağım ama
İlkokul 5. Sınıf felandi. Sene 99 felan galiba. Sınıf öğretmenimiz herkes bi kitap alsın okusun özetini sınıfın önünde anlatacak demişti. Okuduğum kitabın adı kırmız kurdelali kitap idi. Yazarını hatırlamıyorum şimdi. Google amca da çıkabilir. Kitap hikaye hikaye farklı konuları anlatıyordu. Tabi okudum kitabı özet kısmında bi bölüm aklımda kaldi anlatayım dedim. Çıktım anlatıyorum...
Okuyan varsa yorum da devamını merak ettim derse anlatabilirim. Belkide kimse okumaz kim bilir