Papatya_aşk

Papatya_aşk
@Papatya_Ask
Mesele sevmek değil azizim, kime sorsam herkes seviyor zaten. Mühim olan güzel sevebilmek, kırmadan, dökmeden, yormadan, acıtmadan... “Bir yalanı yaşıyormuşum,içim bomboş”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Papatya_aşk

, bir kitabı okumaya başladı
Nazan Bekiroğlu
8.8/10 · 34,1bin okunma
Eski günlerde her şey daha iyiydi! Eskiden daha gençti, güneş eskiden daha iyi ısıtırdı, kaymak eskiden böyle çabuk ekşimezdi... Ne varsa eskide vardı!
Güzellik nerededir? Dİğerleri gibi ölmeye mahkum büyük şeylerin içinde mi, yoksa hiçbir iddiada bulunmadan, anın içine bir sonsuzluk tomurcuğu yerleştirmeyi bilen küçük şeylerde mi?
İnsanlar eylemlerin değil, sözcüklerin güç sahibi olduğu bir dünyada yaşıyorlar.