Eski günlerde her şey daha iyiydi! Eskiden daha gençti, güneş eskiden daha iyi ısıtırdı, kaymak eskiden böyle çabuk ekşimezdi... Ne varsa eskide vardı!
Güzellik nerededir? Dİğerleri gibi ölmeye mahkum büyük şeylerin içinde mi, yoksa hiçbir iddiada bulunmadan, anın içine bir sonsuzluk tomurcuğu yerleştirmeyi bilen küçük şeylerde mi?