Seda

Seda
Siz merhametten, acıma duygusundan, yalnız kötülük doğacağına inanmışsınız. Yerine göre haklısınız.. Fakat ondan ne büyük iyilik doğacağını unuttuğunuz için en büyük hakkı kaybediyorsunuz. youtu.be/Jf7Ne0aAanU
Zarafet herkesin her dediğini yapmak mıdır? Kibarlık istemediğiniz halde ister görünüp kabul göstermek midir? Reddetmek birini üzmek midir? İstemediğiniz bir şeyi yapmaktan imtina etmek kalp kırmak mıdır? Bir şeyi yapmamayı seçmek, sorun çıkarmak mıdır? Her talebe karşılık vermemek uyumsuzluk mudur?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayır demek hayata karşı güçlü bir duruş sergilemektir.
Hayallerinizin gerçek olması çok güzel, öyle değil mi?
Doğru insanı sopayla kovar da katilin ayaklarına kapanır.
İçinizdeki bu henüz çözülmemiş sorun yüreğinize acı veriyor.