Her gidiş arkasında bir boşluk bırakır.
Sonra zaman, insan yüreğinin narin kumaşı üzerine hayatı nakşetmeye başlar.
Ne giden unutulur, ne bıraktığı boşluk...
Dolayısıyla, kararlarım neyim doğru neyin yanlış olduğuna dayanmalıydı; insanların söylediklerine, yaptıklarına değil. Gelişmeye göre değil kendi kalbime göre karar vermeliydim.