Tek kelime ile muazzam bir kitap. Hikayeyi resmen kalbimde yaşattı. Hikayenin ana kahramanı bir çocuk olduğu için duygulara rahat hitap edeceğini tahmin ediyordum ama bu seviyede değil. Bence kitabın bu kadar etkiliyici olmasının nedeni, çocuğun kendi duygularını kendi ağzından anlattırması.
Toplum eleştirisi ve verdiği mesajları içselleştirebilmek için daha vurucu anlar, olaylar olması lazımdı. Bu akış içinde verdiği mesajlar etkileyici değildi. Genel konsept her türlü hikayeye, heyecana açıkken daha fazlasını bekledim.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma