📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyaya bir dahaki gelişimizde düşünürüz.O zaman da at mı, it mi, kertenkele mi, Ne olacağız kim bilir? Belki de cansız bir taş.En iyisi doğaya karışmak, bir kaya olmak açık deniz kıyısında..
Bir gün geçersen yine o yoldan,
Duyarsan yine o tren sesini,
Kapatırsan gözlerini
ve hatırlarsan bizi
Dönüp bakarsan arkana
Üzülme..
Eğer dolacaksa gözlerin
Düşünme..
Duyarsan o tatlı nameyi
Şarkımıza karışan kuşların cıvıltısını,kapat kulaklarını..
Hüzünlü aşkı hissedeceksen yine
Boşver düşünme
...
P.Y
Şu siyah gecenin ortasında parıldayan ay kadar parlaktı gözlerin,
Huzuru yalnız masmavi denizde bulan martı kadar özgürdü ruhun,
Ruhunu şiirde bulmuş Yunus kadar aşıktı tüm hislerin
Sevgilim..
P.Y