Pelda Yılmaz

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyaya bir dahaki gelişimizde düşünürüz.O zaman da at mı, it mi, kertenkele mi, Ne olacağız kim bilir? Belki de cansız bir taş.En iyisi doğaya karışmak, bir kaya olmak açık deniz kıyısında..
Bir tanrılar ulusu olsaydı, demokrasi ile yönetilirdi.Böylesi olgun bir yönetim insanların harcı değil.
Siyaset
Bir gün geçersen yine o yoldan, Duyarsan yine o tren sesini, Kapatırsan gözlerini ve hatırlarsan bizi Dönüp bakarsan arkana Üzülme.. Eğer dolacaksa gözlerin Düşünme.. Duyarsan o tatlı nameyi Şarkımıza karışan kuşların cıvıltısını,kapat kulaklarını.. Hüzünlü aşkı hissedeceksen yine Boşver düşünme ... P.Y
Şu siyah gecenin ortasında parıldayan ay kadar parlaktı gözlerin, Huzuru yalnız masmavi denizde bulan martı kadar özgürdü ruhun, Ruhunu şiirde bulmuş Yunus kadar aşıktı tüm hislerin Sevgilim.. P.Y