"Yahut sevgilin seni sevmiyordu... O zaman ne yaptın? Geceleri ağladın mı? Ona sararmış yüzünü göstermek için geçeceği yolds bekledin, ona uzun ve acındırıcı mektuplar yazdın değil mi?..."
" Ömrümüzün yarısı, mutlu olmayı düşlediğimiz geleceğe ulaşma çabasıyla; diğer yarısı da bizi mutsuz edeceğini bildiğimiz geçmiş hatıralardan kaçma uğraşıyla geçip gidiyor."