Perinaz irge

Perinaz irge
@Perinaz7
ℐ̇𝓎𝒾 𝒾𝓃𝓈𝒶𝓃ℓ𝒶𝓇 !
Belki de bir gün, bir yerde, daha az rezil bir zamanda yine karşılaşırız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vedalardan korkmayın. Kavuşmalar kadar ihtimallere açık ve mübarektir vedalar da. İnsan kavuşmalarda başkasını, vedalarda kendisini bulur. İyidir bazen.
Bizi görmek istedikleri gibi değilsek canları sıkılır. Çünkü herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır!
Sayfa 32 - Can yayınları·Kitabı okudu
İnsanlara olduklarından başka gözle bakmakta ısrar edişime içerliyordum.
Sayfa 69·Kitabı okudu