📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzağım senden artık,
İyi mi böyle bensiz?
Elinden uzak, teninden uzak
Sahi fikrinden de uzak mıyım?
Aklına düşüyor muyum aniden?
Mesela yemek yerken bir el hareketi ilişiyor mu gözüne?
Aklına geliyor muyum kahve içerken?
Hani derdin "zift gibi içme şunu" diye
Tadına vardın mı yokluğumun?
Hayattan çok ölüm garip gelir bana. Ölen için zaten bitmiştir. Sevenleri için, insan doğası, bir süre sonra hayatın akışı içinde anı çakmaları olarak kalacak kişisindir. Hayat bir yol, ölüm son ise hakikaten varılacak yerden çok nasıl vardığın anlamlı oluyor. Yine de sona varmadan sona yaklaşmak ve bunun bilinmezliği oldukça heyecan verici . Yaşamı değerli kılan bu olabilir mi?
"En fazla şeyi cevap veremediğimiz sorulardan öğreniriz. Bunlar bizi düşünmeye sevk eder. Bir insana tüm cevapları verirsen elde ettiği tek şey bazı hakikatler olur. Ama ona bir soru verirsen kendi cevaplarını kendi arar."