-ne var daha güzel
ölümün dalgmlığmdan-
diye sormuştum ki kırılgan
aynanın altındaki aynaya,
aldanış değil mi her şey?
diye sordu. Boynumda gezdirdim
jileti: Tene ve tine işleyen
karanlık koku. Periler
ve zebaniler vakti.
Dağlayın göğsümü.
Tütsün, yıllarca
tütsün,
herkesin külü