Okuduktan sonra oturup üzülebildiğim bir kitap. Jack london her zamanki gibi izlenimi anlatımı ile müthiş bir roman yazmış.
"Kazanılacak bir oyun gibi gördükleri şeyi yıllarca oynayan insanları izledim. Sonunda kaybettiler.."
Hayatın acımasızlığını bir çocuk olan Jack'in üzerinden bize çok güzel bir şekilde anlatıyor. Sistemin , insanı ve insani olan duyguları nasıl sömürüp yok ettiğini gözümüzün önüne seriyor. Kitap o kadar gerçekçi yazılmış ki kendimizi orada bulabiliyoruz.
İçeriğini merak edin istiyorum ve okumanızı tavsiye ediyorum.
Cok güzel bir kitap.
Ve yine bir Jack London eseri.
Kendisinden okuduğum her kitapta biraz daha Yaşar Kemal benzetmesi yapmadan edemiyorum.
Bir bölgede yaşayıp onu en ince ayrıntısına kadar okuruna yaşatıp ,hissettirebilmek muazzam bir kabiliyet.
"Ateş yakmak"
Basit bir cümle gibi gelse de, bu kitapta bir yaşam mücadelesidir.
Köpeği ile kamp yoluna çıkan bir adamın, ve verdiği zorlu mücadelenin hikayesi.
Sadece bir ateş yakacaktı...