📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Neyse diye bir kelime bulmuşlar.
Her yere yakışıyor.
İnsan bazen tüm Kırgınlıklarını, öfkesini, kavgasını, bazen de koskoca bir ömrü
"Neyse"ye sığdırıyor.
Söyleyecek çok şey var ama neyse..
Kitabın ilk 15 sayfasında , acaba yanlış seçim mi yaptım , sıkıcı bir kitaba benziyor diye aklımdan geçirmedim değil.
25 sayfadan sonra, ara ara kitabı elimden bıraktığım hatta gözlerimin dolduğu anlar oldu kitap boyunca .
Kitabın hikayesi üç kişiden oluşuyor , yazar özellikle bu üç kişi dışında hiç bir karektere isim vermemiş. Herkes konumu , mesleği ile anılıyor.
Böylece okurun dikkatinde ev hafızasında bu üç kişi var. Üç alt sınıf insanı. Üç işçi. Üç masum. Üç İNSAN!
Çok ince ama bur o kadar da kolay okunur bir dille yazılmış , tarihte örneği çok olan , göz ardı edilen veya çok sonradan anlaşılmış olan haksızlıklardan bir hikaye...
Merak uyandıran ama bir o kadar da üzen..
Okumanızı tavsiye dedim..