Yeni baştan başlarız. Ama başlanmaz ki! Ancak yeni doğan bir bebek baştan başlayabilir. Sen, ben... biz artık geçmiş zamanız. Bir anlık öfke, binlerce sahne... oyuz biz.
“İnsan bir yere alıştı mı, ayrılması zordur dedi,” Casy. “Bir düşünce tarzına alışınca da kopamaz insan. Ben artık papaz değilim ama ikide bir kendimi dua eder buluyorum. Hiç farkında olmadan yapıyorum bunu.”
Ne günah diye bir şey var, ne de sevap diye! Yalnızca millet ne yapıyorsa o var ... Hepsi aynı bütünün parçası. Yaptıklarının bazıları güzel, bazıları çirkin, ama bu konuda tek diyebileceğimiz bu kadar.