İnsan bazen duygularını aptallık derecesine vardır da yolunu şaşırır ya,öyle bir şey. Başka bir şey de olmaz, kalbin aşırı gereksiz, budalaca ateşinden olur hep.
"Şatafatlı yaylı arabalar var, camları ayna gibi, içleri kadife ve kürk kaplı; soyluların uşakları apoletli, kılıçlı. Bütün arabaları seyrettim, içlerinde oturan kadınların hepsi de prenses ve kontesler gibi giyinmişti. Herhalde, herkesin balolara ve toplantılara telaş ettiği bir saatti.