"şimdilerde daha çok zamanın geçişine şaşırıyorum, geçişindeki hıza. Şaşacak ne var oysa? Yıllar boyunca itip duruyoruz zamanı, 'hele bir cuma olsun'. 'yaz gelsin', 'bu sene bir bitse', 'bugün geçsin', 'ne kadar kaldı bayrama?', varmayı umduğumuz günler geldiğinde her şey asude olacak sanki - hiçbir zaman varmıyoruz oysa, varamıyoruz."