Selim Işık

Selim Işık
@Pickwick
kendi tünelinde iki büklüm çalışmaktasın, gömülmüşsün kendi içinin mağarasına, kendi içini kazmaktasın...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk, kendisi olmayan her şeyden dehşet duyar.
Kölenin bile bir gururu vardır, zorbaların en büyüğüne boyun eğmek ister köle...

Selim Işık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·376 syf.·
2018 91. kitabı
Friedrich Nietzsche
8.9/10 · 3.579 okunma
Rimbaud
‘Düşünüyorum’ demek yanlış, 'düşünülüyorum’ demeli. (...) Ben bir başkasıdır. Yazık kendini keman sanan oduna!..