📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ramazan Bayramımız mübarek olsun kıymetli okurlar!
📢Birlikte yaptığımız her şeyin güzel olmasından cesaret alarak yeni bir etkinlikle size geldim!
🕌Bir bayrama daha eriştik,
Kimimiz aile yanında kimimiz oldukça uzağında ve hatta kimimiz çalışmak zorunda belki de...
Hep eski bayramları anarız ama unutmayalım ki bayramları bayram yapan bizim o günlere bakış açımız:
Bir çocuğu sevindirmek de bayram,
Yolunu gözleyen birini ziyaret etmek de,
Kırgın olduğun birinin gönlünü hoş etmek de,
Elindekini olmayanla bölüşmek de...
Bunlar olmazsa eğer adı dışında ne bayramlığı kalır bize?
📚Bu bayram tatil kısa...
Ama yine de her nereye gittiysek elimizde kitapla gittik biliyorum.
🎁Hangi kitabı okuyorsunuz bu bayram?
Sevdiğiniz bir alıntıyı yorumda paylaşın, en çok beğeni alan 50 yorum içinden çekilişle bir kişiye Hayvan Çiftliği, Kürk Mantolu Madonna ve 2022 Yılı Sabahattin Ali Ajandası hediye edeyim. (Doğrudan Kitapyurdu'ndan, kargo bana ait olacak şekilde)
❗"İLETİYİ PAYLAŞARAK" doğrudan çekilişe katılım hakkı elde edebilirsiniz!
Birden fazla alıntı ile katılıp kazanma şansınızı artırarabilirsiniz!
🗓8 Mayıs Pazar gününe kadar etkinliğe katılım sağlayabilirsiniz!
En geç 15 Mayıs Pazar günü sonuçları açıklayacağım.
Katılan, katılmayan herkese teşekkür ediyorum.
Nice güzel günlerde, anlamlı kitaplarda buluşmak dileğiyle...
Ramazan Bayramımız mübarek olsun kıymetli okurlar!
📢Birlikte yaptığımız her şeyin güzel olmasından cesaret alarak yeni bir etkinlikle size geldim!
🕌Bir bayrama daha eriştik,
Kimimiz aile yanında kimimiz oldukça uzağında ve hatta kimimiz çalışmak zorunda belki de...
Hep eski bayramları anarız ama unutmayalım ki bayramları bayram yapan bizim o günlere bakış açımız:
Bir çocuğu sevindirmek de bayram,
Yolunu gözleyen birini ziyaret etmek de,
Kırgın olduğun birinin gönlünü hoş etmek de,
Elindekini olmayanla bölüşmek de...
Bunlar olmazsa eğer adı dışında ne bayramlığı kalır bize?
📚Bu bayram tatil kısa...
Ama yine de her nereye gittiysek elimizde kitapla gittik biliyorum.
🎁Hangi kitabı okuyorsunuz bu bayram?
Sevdiğiniz bir alıntıyı yorumda paylaşın, en çok beğeni alan 50 yorum içinden çekilişle bir kişiye Hayvan Çiftliği, Kürk Mantolu Madonna ve 2022 Yılı Sabahattin Ali Ajandası hediye edeyim. (Doğrudan Kitapyurdu'ndan, kargo bana ait olacak şekilde)
❗"İLETİYİ PAYLAŞARAK" doğrudan çekilişe katılım hakkı elde edebilirsiniz!
Birden fazla alıntı ile katılıp kazanma şansınızı artırarabilirsiniz!
🗓8 Mayıs Pazar gününe kadar etkinliğe katılım sağlayabilirsiniz!
En geç 15 Mayıs Pazar günü sonuçları açıklayacağım.
Katılan, katılmayan herkese teşekkür ediyorum.
Nice güzel günlerde, anlamlı kitaplarda buluşmak dileğiyle...
YouTube kitap kanalımda psikoloji kitaplarına nereden başlayabileceğinizi anlattım: ytbe.one/d2xQVSEUsUU
Bu incelemeyi sizin yorumlarınız yazdı. Nasıl mı?
Kitabın yazarı Frankl'a göre her insanın anlam arayışı kendisine özgüdür. Buradaki okurlara şu soruları sordum: Kendi anlamınızı nerede arıyorsunuz? Gelecek için bilinçli çocuklar yetiştirmekte mi? Allah'a inançta mı? Kitap okumakta mı? Hayvan sevgisinde mi? Belki de hiç aramamakta! Nerede? Sizi en çok ne mutlu ediyor?
Bu incelemenin altına belli bir süreye kadar yorum yazan herkesin ismini inceleme içerisinde etiketleyip cevabını da yanına yazdım. Böylece dünyanın sadece kendi anlam arayışımla değil, sayısızca farklı arayışla anlamlandığını gördük. Pek çok okurun birleşerek yazdığı bir incelemeyle 1000kitap'ı daha "anlamlı" bir yer haline getirmeye çalıştık...
Kendimden örnek verecek olursam da, anlam yolumu binlerce çocuğa ve gence okuma alışkanlığı kazandırmak üzere oluşturdum. Yıllardır bu yoldayım. Hiç bitmeyecek bir yol bu. Bitmemesiyle güzel bir yol aynı zamanda. Çünkü varoluş, hiçbir zaman için bir varış değildir.
----------------------------
İşte bu incelemenin altına yazdığınız yorumlarla hayatınızdaki anlamı aramak için yaptığınız eylemler:
@Kdrglrx : Film izlemek.
@_turna__ : Her ne isem elimden gelenle ve dahasını gösterme gayretiyle hakkını verebilmek. Yaratılan olarak kulluğumu, evlat olarak evlatlığımı, öğrenci olarak öğrenciliğimi, başta da insan olarak insanlığımı hakkıyla yaşama gayreti içerisindeyim. Ne tam bir teslimiyet ne de tam bir kabulleniş içerisinde duygularımı, düşüncelerimi yaşatıyorum. Ne ağladığım için ne de şen kahkahalar attığım için pişman olmak istemiyorum. Yaşıyorsan bir sebebi var diyorum. Ömür bir yolculuk ve ben sadece kendi heybemi doldurmak istemiyorum. Henüz