George Orwell yine sade dilinin hayret verici akıcılığıyla beni büyüledi. Yer yer Hayvan Çiftliği ve 1984 esintileri vardı.Bitince sanki kendimi boşlukta gibi hissettim... Keşke bitmeseydi...
Değirmen ve Sabahattin Ali....İncecik bir kitap, lakin yürekte bıraktıkları anlatılamaz. Her öykü ayrı bir aleme taşırken, her kelime ayrı kapılar açtı yüreğimde. Ve hiçbir öykünün sonunda kavuşma yokken, nasıl yine de umut doldu içim. Hayranlıkla hayret arasında mekik dokudum her kelimenin seçilişinde, her cümlenin dizilişinde.....