Melek

Melek
@Pivok_
Üniversite
8 Ağustos
421 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@Pivok_·
·
sabitlendi
Özgürüm ben özgür...
“Kendi kendimeyim. İstersem uyurum, istersem yatağımda okurum, istersem ışık açık uyurum, istersem kapatırım, istersem kapı çalınca açmam, istersem açarım. İstersem yemek pişiririm, istemezsem pişirmem... Canım isterse yerim, istemezse yemem... İstersem elbiselerimi asarım, istersem yerlere atarım, istersem müziğimi ağzına kadar açarım, istersem hiç radyo açmam ve hizmet etmem gereken kimse yok. Özgürüm ben özgür...Canım ne isterse onu yaparım... Hiç kimse beni görüp eleştiremez...”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O saatleri tekrar anlatmaya başlamamın sebebi; yaşananları unutma korkusu değil, anıları yeniden canlandırmanın verdiği mutluluktur.

Melek

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma

Melek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
24 günde okudu
·
2024 2. kitabı
John Fowles
8/10 · 11bin okunma
Onu asla iyileştiremem. Çünkü hastalığı benim.