“Kendi kendimeyim. İstersem uyurum, istersem yatağımda okurum, istersem ışık açık uyurum, istersem kapatırım, istersem kapı çalınca açmam, istersem açarım. İstersem yemek pişiririm, istemezsem pişirmem... Canım isterse yerim, istemezse yemem... İstersem elbiselerimi asarım, istersem yerlere atarım, istersem müziğimi ağzına kadar açarım, istersem hiç radyo açmam ve hizmet etmem gereken kimse yok. Özgürüm ben özgür...Canım ne isterse onu yaparım... Hiç kimse beni görüp eleştiremez...”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen dersi anlamamak, yanlış anlamaktan iyidir diye düşünmüşümdür çok sonraları. Mesela "boş" sözcüğü Kürtçede "bol, geniş" anlamına gelir. Türkçedeki "kel" in Kürtçe anlamı "kaynama" dır. "Aman" ın Kürtçe karşılığı "kap kaçak" tır. Hele bir "Ali" vardı ki onu tam anlayabilmemiz yılları aldı. "Alı" Kürtçede "yön, taraf" anlamına gelir. Bu nedenle, bizim zihnimizde "Ali" topu asla tutamadı...