Herkese merhaba 👋
Ben radyo, televizyon ve sinema bölümü okuyorum. Aldığım senaryo yazma dersimde yazdığım öyküyü senaryoya çevirdim. Sizlerle öykümü paylaşmak istedim. Okuduğum kitaplardan ve sizlerin paylaştığı güzel kitap alıntılarından etkilenerek yazdığım bu öyküyü profilime girip okumanızı çok isterim. Vaktiniz olduğunda öykümü okursanız eğer her türlü yoruma açığım. Şimdiden çok teşekkür ederim...
Mesajları silmek garip bir şey.
İnsan birini hayatından çıkarırken bu kadar zorlanmıyor bazen. Ama iş o konuşmayı silmeye gelince duruyor. Çünkü insan biliyor; o sohbet gidince bazı geceler de gidecek. Bir zamanlar ekranına düşünce heyecanlandığın o isim artık sıradan birine dönüşecek.