kitapdunyam

kitapdunyam
@Profesor07
Onlara hiçbir zaman kızamıyor, onlardan nefret edemiyor, sadece zavallılıklarına, daha doğrusu insanlığın bu kadar tiksinecek hale gelmesine acıyordum. ============= Yűreği soğuyanın savașı bitmiștir.
insan kaynakları
Lisans
Diyarbakır
92 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Uyandığımda öğleden sonra alacakaranlığa dönmüştü. Faith bana yaslanmıştı, kollarımda uyuyordu, göğsü usulca inip kalkıyordu. Bakiremi uyurken izledim. Bu kızda ne olduğunu bilmiyordum. Beni çözdü. Onu kollarımda tutmak dünyadaki en doğal şey ve dünya çapında bir olay gibi görünüyordu. Şu anda bulunduğum yerden başka bir yerde, onunla baş başa olmak istemiyordum. Bu dünyadaki en güzel duyguydu. Bu da onu en kötüsü yaptı.
Edebiyat
kitapdunyam
Nhbr
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ölümün getirdiği en son iyilik, bir daha ölümün olmamasıdır.” Friedrich Nietzsche
Ölüm
kitapdunyam
ya öldükten sonra da ölsek?

Kozmik Kedi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2019 00:00
·
2019 1. kitabı
Sezen Sekmen
8.8/10 · 69 okunma
kitapdunyam
👍
"İnce tavırlar, güzel davranışlar yürekten gelir." - Honore de Balzac
1000Kitap
kitapdunyam
Ya da asaletten