En çokta geceyi seviyorum. Çünkü Görmezden geldiğin tüm duyguların, öyle bir baskı yapıyor ki, istemsizce o duygularının esiri veyahut kölesi oluyorsun. İstemsiz kabulleniyorsun...
İşte bu yüzden sevgili,
Ben geceyi sevdim,
Sen sevdiğim geceye ihanet eden yıldızları.
Bizimkisi de o misal...