Dicle

Reklam
A haber izleyip, tozpembe bakmaya devam...
İnsanlar hem özgürdür hem bağımlı, arzu ettiklerinden daha özgür, fark ettiklerinden daha bağımlıdırlar, çünkü faniler kitlesi uyurgezerlerden ibarettir ve onların uykudan uyanması asla düzenin çıkarına değildir, yönetilmez olurlar o zaman.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Felsefe
Nusret Şanal isimli okura yanıt verildi
Dicle
Kur’an’ı açıp okuyan, okuduğunu sorgulayan ve eleştirel düşünce geliştirebilen, her birey Kur’an’daki tutarsızlıkların farkına varır, ve ateist bir tutum geliştirmese bile dinlerin safsata olduğunu az çok kavrar. Hafız olmadığım için doğal olarak örnek verdiğiniz ayetler hafızamda yok ve yorum yapamıyorum. Ama birçok tutarsızlık barındırdığını ve bilimden uzak olduğunu tahmin edebiliyorum. Bakacağım. Ve ayrıca Marx’ın söylediği ile sizin bir önceki yorumunuz ve bağladığınız noktayla bağlantı kurmaya çalışıyorum fakat Ankara’da deniz aramak gibi bir şey oluyor bu. Ayrıca bilim Kur’andan yararlanıyormuş buna bir kahkaha patlattım, affedersiniz. :D Yok mu ordan corona moronaya önerilen bir reçete, çözüm yahu çok sıkıldık artık bu süreçten... Her neyse ülkeler konusunda bir önceki yorumumda söyleyeceklerimi belirttim dönüp dolaşıp uzatmanın bir manası yok. Konuşmanın başına ülkemizden yola çıkmıştık, her ne kadar ülkemiz artık buna el vermesede ben şu alıntıdaki anlayışla cümlelerimi sonlandırmak istiyorum: "Düşüncelerine katılmıyorum, ama senin düşüncelerini savunma hakkını sonuna kadar destekleyeceğim." Voltaire Düşüncelerimizi özgürce belirtebileceğimiz sabahlara uyanmak dileğiyle, iyi geceler. :)
A haber izleyip, tozpembe bakmaya devam...
İnsanlar hem özgürdür hem bağımlı, arzu ettiklerinden daha özgür, fark ettiklerinden daha bağımlıdırlar, çünkü faniler kitlesi uyurgezerlerden ibarettir ve onların uykudan uyanması asla düzenin çıkarına değildir, yönetilmez olurlar o zaman.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Felsefe
Dicle isimli okura yanıt verildi
Dicle
Hahahah :D Bakayım bii yooo kursağımda kalan bir şey yokmuş. Üzülecek daha mantıklı gerekçeleriniz olmalı, yıpratmayın kendinizi. Vakit önemli tabii, eminim sadece vaktiniz yoktur. ;))