📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Doğmuş olmamı bağışlayamıyorum. Dünyaya gelerek sanki bir gizeme saygısızlık etmiş, önemli bir anlaşmaya ihanet edip adı olmayan büyük bir kabahat işlemiştim. Oysa o kadar keskin olmadığım da vaki: Doğmak bana o zaman, başıma gelmemiş olmasıyla avunamayacağım bir felaket gibi görünüyor.
Hiçbir şeyin henüz ortaya çıkmaya razı olmadığı; bilincin arzu edilmediği halde sezinlendiği; potansiyel varlık içinde yan gelip yatarken ben'den önceki bir ben'in sıfır varlığının tadının çıkarıldığı bir dünyaya sürekli yolculuk!
Doğmuş olmamak, sadece bunu düşünmek... ne büyük mutluluk, ne büyük özgürlük, ne büyük uzay!