Polisiye ve bilim kurgu .Dili oldukça akıcı ve basit. 2 günde sıkılmadan okudum. Kitabın size bir şey kattığı yok. Edebi değeri yok. Ancak dizi izlemektense kitap okumak daha iyi bir seçenek olacaktır. 2. Kitabını da merak ediyorum. Bi ara onu da araya ekleyeceğim.
10 yaşında Stargardt hastalığına sahip kız çocuğunun karanlıkta kalmadan önce ki yaptıkları ve yapmak istediklerini anlatıyor. Yılın favori kitaplarım arasında şu an ilk sırada.