Arkadaşımın tavsiyesi üzerine okuduğum oldukça yalın , edebi dilden uzak , olayların akıcı bir şekilde geliştiği sıradan çerezlik bir kitap. Klişe bir dizi izliyormuşsunuz gibi gelecektir. Tavsiye etmiyorum . İyi ki satın almamışım.
Kitap 5 farklı bölünmüş hikayeden oluşuyor. Dostoyevski’ nin diğer kitapları gibi tam zevk vermiyor bölünmüş olmasından dolayı. Ancak her zamanki gibi insan psikolojisini bu kadar güzel betimleyerek anlatması hayran bırakıcı