Zaman bazen kuş gibi uçar bazen de solucan gibi sürünerek geçer; ama insan en çok zamanın ağır mı yoksa çabuk mu geçtiğini fark etmediği vakit kendini iyi hisseder.
Söz ver bana.Her ne olursa olsun üzmeyesin kendini.Unutmayasın ki,her karanlığın sonunda bir ışık mutlaka vardır.Sabahı olmayan geceyi gördün mü sen hiç?