Acı çekmek değil,acı hissetmemek daha büyük sorundur aslında. Bir zamanlar yaşanmış acı baş edilemeyecek düzeyde olduğunda, acıyla birlikte tüm duygular dondurulur. Kayıtsızlık başlar. Canlılığını hissedebilmenin tek yolu başkasını acıtabilmeye dönüşür. Saldırganlık kaçınılmazdır