Ayrılık ne biliyor musun?
Ne araya yolların girmesi,
ne kapanan kapılar,
ne yıldız kayması gecede,
ne ceplerde tren tarifesi,
ne de turna katarı gökte.
İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık!
Kitapta şöyle bir şey okudum ;
Kalbime ayakkabılarınla girdiğin için hiç kızmadım. Bu hayatta seni kim incittiyse, hepsi için ben özür dilerim” diye yazıyordu. Bak bazı kalpler, kendi incinmişliğinde dahi özür dileyebiliyor. Birini gerçekten her şeye rağmen sevmek bu sanırım...
Kitapta şöyle bir şey okudum ;
Kalbime ayakkabılarınla girdiğin için hiç kızmadım. Bu hayatta seni kim incittiyse, hepsi için ben özür dilerim” diye yazıyordu. Bak bazı kalpler, kendi incinmişliğinde dahi özür dileyebiliyor. Birini gerçekten her şeye rağmen sevmek bu sanırım...