Ece KAYA

Ece KAYA
Peyzaj teknikeri, Kamu Yöneticisi, Sosyoloji Öğrencisi, Memur ve Anne
"Geçmişime bakıyorum da, hayat bana bugüne kadar bana hep güzel şeyler göstermiş: Bu dünyada her şey güzel. Çirkinlik diye bir şey yok; kim bilir, sadece aldanarak ve büyük bir budalalıkla, onda çirkinliği görenler çirkindir belki. Ama ben, dünyayı korku duygusuyla değil, güzellikle tanıyorum. Benim ona baktığım gibi dünya da bana bakıyor ve gülümsüyor, ben ona neden gülümsemeyeyim?"
Reklam

Ece KAYA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
1 saatte okudu
·
2019 40. kitabı
Khaled Hosseini
7.8/10 · 5bin okunma
Halife Leyla'ya dedi ki "Kays'ı âşık ve perişan eden sen misin?" "Halbuki başkalarından daha güzel de değilsin." Leyla "Sen beni Mecnun"a sor" dedi.
Edepsizin kötülüğü yalnız kendisine değildir. Belki bütün dünyaya karışıklık, ateş verir.
Geçmiş hep geleceğe bağlı bir şekilde yani gelecek zamanda,aradığınız cevaplara göre dönüşüp değişecektir.
Felsefe